SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE WWW.ONIRIS.SI

SPLOŠNO

V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine www.oniris.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Prima komunikacije d.o.o., Stritarjeva 22, 3000 Celje (v nadaljevanju: ponudnik), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta. Spletna trgovina omogoča nakup medicinskih pripomočkov in drugih izdelkov preko spletnega naslova: www.oniris.si.

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli  in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

NAROČILO

V spletni trgovini je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije.

Naročilo lahko izvede fizična ali pravna oseba. Če nakup opravi pravna oseba, je treba izpolniti dodatna podatkovna polja za identifikacijo pravne osebe in odgovorne osebe pravne osebe.

Naročilo postane veljavno in nepreklicno, ko ga kupec odda (pritisne gumb „zaključi naročilo“), kmalu zatem pa prejme elektronsko obvestilo ponudnika o uspešni oddaji naročila. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema. V primeru plačila po predračunu bo kupec obvestilo o potrditvi in odpremi naročila prejel takoj po plačilu naročila. Ko je skupni znesek naročila nakazan na tekoči račun ponudnika, je naročilo plačano. Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče.

Če naročenega izdelka ni na zalogi ali naročila ni mogoče izvesti zaradi drugih razlogov, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti. V primeru napake lahko kupec naročilo v času do prejema elektronskega obvestila o potrditvi in odpremi naročila prekliče brez dodatnih stroškov.

Ponudnik ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko ponudnik smatra podano naročilo za nakup kot nično.

CENE

Vse cene so v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo pa stroškov dostave oziroma poštnine. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila.

Pridružujemo si pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila.

MOŽNOSTI PLAČILA

  • V spletni trgovini oniris.si sta kupcu z dostavo v Sloveniji na voljo 2 možnosti plačila:
    plačilo po povzetju: kupec plača kupnino poštnemu uslužbencu ob prevzemu blaga. Dodatno se obračuna še poštnina (3,30 eur do 500g) in vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije (1,05 eur do 98 eur).
  •  plačilo po predračunu: predračun je poslan na e-naslov kupca. Kupec pri plačilu predračuna navaja podatke iz omenjenega predračuna. Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejetem plačilu. Dokler ni plačana celotna kupnina in poštnina, ostane naročeno blago last ponudnika.DOSTAVADostavo opravlja Pošta Slovenije. Stroške poštnine plača kupec.
    *Pri nakupih po povzetju Pošta obračuna še dodatnih 1,05 EUR za odkupnino oz. UPN obrazec (pri nakupih do 98 EUR).
    Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo v 2-5 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Če je treba izdelke naročiti in je dobavni rok daljši do 10 delovnih dni, ponudnik o tem predhodno obvesti kupca z elektronskih sporočilom.V primeru posebnih zahtev glede dostave nam prosim pišite na naslov: info@oniris.si

VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov: spletna.prodaja@oniris.si. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila blaga.

Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik pridobi dejansko posest nad izdelkom.

Če je kupec izdelek že prejel in od naročila odstopi, mora blago neuporabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.

Vrnitev plačila lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga oz. do prejema dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od nakupa (ter posledično vračila kupnine), če je  blago uporabljeno in/ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala.
Vračilu izdelka je treba obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.
Kupec izdelek vrne tako, da poštno pošiljko pošlje na spodnji naslov podjetja, pri čemer stroške vračila blaga krije kupec.
»za Oniris.si«
Prima komunikacije d.o.o.
Stritarjeva 22
3000 CELJE

V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.

REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Na naslov spletna.prodaja@oniris.si mora kupec poslati svoje podatke (ime in priimek, naslov, telefon, e-pošta) ter navesti razloge za reklamacijo izdelka ter številko računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.

ZASEBNOST IN VAROVANJE PODATKOV

Lastnik spletne trgovine se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in ne bodo posredovani tretjim osebam. Za potrebe dostave bodo podatki o kupcu zaupani dostavni službi. Kupec lahko kadarkoli zahteva, da ponudnik trajno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja oz. obveščanja preko elektronske pošte. Z uporabo spletne strani se hkrati tudi strinjate z navedenimi pogoji uporabe vaših osebnih podatkov.